Gröna fingrar?!

Vilken härlig dag med massa solsken & sen har jag fått undan en hel del saker som jag tänkte göra också;P

Sov inte så himla länge, men efter ett toabesök så myste jag ner i sängen igen. Så skönt att kunna gå & lägga sig igen & veta att man kan ligga kvar hur länge man vill;) Katterna åkte ut, sen blev det lugnt!;P

Har varit på stan med Lina idag & uträttat lite saker:) Present till Emma är nu fixat & även alla hjärtansdag present till Tommy:) Sen blev det även Dollar för mig x2 idag:P Haha. Inhandlade nya krukor mm.
Åkte hem med alla saker & sen vidare till stallet för att se hur min lilla tjej mådde med tanke på att hon är halt. Longerade henne idag & hon är fortfarande halt. Så nu blir det vila igen, men ska skritta henne så hon får röra på sig lite & inte bli allt för stel.
Åkte & mötte upp mamma på Ica sen. Jag storhandla & sen åkte vi hem till mig:)
Vi hjälptes åt & planterade om mina blommor så nu är det gjort!:) Gud vad det är tråkigt, men skönt nu när det är fixat! Sen åkte dammsugaren fram & tvättmaskinen har gått för fullt idag med. Har hunnit med massor tycker jag!:) Härligt med sådana dagar då man får mycket gjort!

Har nyss ätit mat, strips & stekt kött m. sallad & mangosås:) Nu blir det duschen för att sedan slappa & invänta Tommy som kommer hem ikväll:)
Imorgon ska jag jobba, delad tur!  :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0