Grattis Emma!

'Idag är det ingen vanlig dag, för det är Emmas födelsedag idag! Hurra, hurra, hurra, hurra!;)'
Grattis gumman!:) <3




Jobbade mellan 6.45-16.00 idag & dagen har gått rätt fort också eftersom man har sett fram emot ikväll!;)
Hämtade upp Emma & Lena imorse. Fy f*an vad kallt det har varit idag, men härligt med solen:) Det har varit så himla fint!:P

Nu ska jag ta & hoppa in i duschen för att sedan göra mig klar:) Ikväll ska vi till Emma & gratta henne! Äta smörgåstårta & dricka vin som jag ska ha med mig!:D

Skååål!:)

Kommentarer

- Emma R

Tack så jätte mycket :)

2010-02-15 ♥ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0