Föll pladask

Imorse när jag klev upp kände jag mig knepig. Fick inte i mig nå att äta då jag mådde illa & hade ont i huvudet.
Har vakna flera gånger i natt också & haft frossa.. Men jag klädde på mig & åkte till jobbet..
Var i valet & kvalet att ringa för att stanna hemma imorse, men jag åkte. Måste ju prova! Men kom inte så långt.
Hann komma in genom dörrarna & in i omklädningsrummet på jobbet, då svimmade jag!.. Hörde Lena (Emmas mamma) så när jag vaknade ropade jag på henne & helt plöstligt var det flera personer runt om mig. Låg där på golvet ett tag för att sedan försöka sätta mig upp i en stol. Sen kom pappa & hämtade mig så jag har varit i Rengsjö hela dagen. Sovit i fleeeera timmar, nästan hela dagen alltså! På em kom Tommy så vi åt lite mat & sen åkte vi hem. Fick i mig liiite mat ikväll. Men sen mådde jag illa igen & tillslut somnade jag på soffan. IGEN!

Undra vad det kan vara.. Mår illa till & från, ont i huvudet, känner mig orkeslös & trött & jag svimmade. Har även hänt förr.. Måste kanske kollas upp..




Kommentarer

- helen

uscha, läskigt när det händer igen, tur att du äntligen ska kolla upp dej nu gumms. <3 puss

2010-02-02 ♥ 16:02:10
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0