Fettisdagen




Vad har denna dag bjudit på?! Jag var till stallet såklart & där blev det lite dressyrträning:) Riktigt kul var det. Var hemskt länge sen jag tränade på det viset så både jag & Rosa blev svettiga & trötta. Haha:P Hur var det med kondisen?! Tur det blir vår snart då det kommer bli mer ridning för min del, saknar tiderna då vi var igång för fullt. :) Minnen! ♥
Åt lite lunch hos mamma & pappa sen åkte jag hemåt igen.. Till ensamheten. Börjar bli van. Tråkigt är det.

Gjorde iordning lite te & åt min vaniljsemla framför Twilight & sen tände jag massa ljus så har haft en liten mysstund för mig själv:)
Nu ska jag strax börja med maten. Tommy var tydligen påväg hemåt också. Bättre sent än aldrig! Hmm..





Underbaraste Du ♥

Kommentarer

- helen

de har du helt rätt i gumman. fin häst du har :) Puss

2010-02-16 ♥ 18:42:46
URL: http://helenm.blogg.se/
- sara

Ja, jag hade muffinplåt! Det var nog en av anledningarna till att mina muffins blev så bra den här gången :) Annars använder jag oftast pappersformar bara, men då blir muffinsena så platta och tråkiga, men klart det fungerar :P

2010-02-16 ♥ 19:26:20
URL: http://sarablabar.blogg.se/
- sara

Hehe, tack :) Ja, precis, på Åhléns köksavdelning lär det ju finnas. Jag köpte min på ÖB, så om du vill spara någon krona så är det nog billgare på ÖB ;) Plåten fungerar jättebra, men nackdelen är att det bara får plats 12 muffins, om jag inte minns fel. Jag vet inte om det finns muffinsplåtar för ännu fler muffins.. det kan ju du kolla då om du ändå ska dit :) kram

2010-02-16 ♥ 21:24:54
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0