Buskatter!

Man är inte direkt poppis nu när man har försökt proppat i katterna avmaskningsmedel. Texas gick det bra med, men Bill var galen. Haha;) Fast det brukar inte vara nå problem att ge dom, men idag ville inte Bill alls. Haha.
Slutade med att han gick & spottade ut lite & han till & med morra, tror aldrig han gjort det förr;P Han var för söt!;) Vägde dom också, 5kg! Bjässar!;)

Tjockisen Bill;)


Lekstuga :p










Sitter upp!;P






Pappa kom förbi hos oss också då han ändå var in till Bollnäs & fixade nå. :)
Har även lyckats få i mig lite mat & känner inte alls av nå illamående. Inte än iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0