Besked

Kvinnan från Hc ringde mig nu för ett tag sen & proverna visade inget iaf. (?!) Dom såg bra ut.
Ska dock få ha ett EKG på mig i 24h, så dom skulle skicka iväg en remiss på det.

Pratade med Ylva också & hon hade sett på Rosa att hon såg hängig ut i hagen. Sen såg hon att Rosa låg i hagen & det brukar hon absolut inte göra. Händer nog aldrig! Hon hade sett spår på flera ställen där hon hade legat. Så Ylva hade tempat henne (37,6) & det är normalt.. Hon var ute & gick med henne också, sen bajsade hon & åt som vanligt. Kanske en koliksväng?! Men hon skulle kolla till henne flera gånger ikväll. Om det blev värre skulle hon höra av sig! Måtte det inte vara nå! Orkar inte.. Så imorgon efter skoningen måste jag ut & gå en sväng med henne eller rida.

Blåsigt värre ute nu iaf. Fyyyya!

Kommentarer

- Martina

Tänkte på det, tog dom blodtrycket på dig? Med illamående och svimmningar låter det som lågt blodtryck. Pyss!

2010-02-04 ♥ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0