Åksjuketabletter!

Ja nu var det helg!:) Härligt!:)
Känns mer speciellt att vara ledig på en helg;P För är ju annars ledig mitt i veckan ibland också! Men inte samma sak;P Haha!
Klarade av dagens pass galant. Gick smärtfritt igenom hela dagen. Iofs är den inte slut än;P
Åkte till stallet & longerade stela Rosa lite. Eftersom hon stått i 1 veckan nu kanske.. Pga att jag varit sjuk/dålig. Men hon rörde sig fint & det var inga som helst problem. ;P Massa morötter & en del borstning så var hon nöjd!;)
Fick besök av Tommy, Mogge, Mattias & Weglin när jag var i stallet också:P Dom kom på skotrarna. :)
Sen när jag kom till pappa så var dom där & fikade;P Haha!

Ikväll blir det Spicy Cow & bowling efter det!:) Vi är ett härligt gäng som ska ut & fira Jk som fyllde 27 år igår, GRATTIS Gubbe!;) Haha! Så hoppas på en kul & trevlig kväll. :)
Det blir iaf jag, Tommy, Mogge, Carro, Helen & Jk, Tommie, Emma, Sandberg & Hanna. :)

Åksjukepillren funkar prima!:) Så nu kan jag till & med äta & jobba utan att vara illamående.. :) Haha. Idag har jag inte känt av nå, så skönt! Men om det blir värre eller om det kommer fortsätta så måste jag kontakta Hc igen på Måndag.. Rådgivningen tyckte absolut att jag skulle kontakta dom efter ett samtal med dom igår.. Magvirus? magsår? magkatarr? gravid?! Ja det finns många spekulationer!..

Ha en riktigt trevlig kväll! Det ska jag ha!:)
Kram på Er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0