Vin & roliga spel

Igår kväll var vi hem till Johanna & Tommie:) Spelade roliga parspel & drack vin:) Mogge, Carro & Anna dök upp efter ett tag också så det blev lite fart på vissa;P Hade en mysig & trevlig kväll på Alftavägen;) Sen kom Mogges syrra & kille & hämtade oss:P Jag åkte hem medans de andra drog ut på Sport In.
Väckte en däckad Tommy på soffan vid fyra imorse.. Han sover än & det är väl lugnast så;P
Jag har varit ute & skottat & man hinner bara klart på ett ställe så får man börja om. Nu räcker det med all denna jäkla snö! Packade upp de sista julklapparna också:) Men mamma hittade ett oinslaget paket till mig igår;P Haha. Inte alls ovanligt att hon alltid lyckas glömma ett paket varje år:P 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0