Svinjävlakallt!!

Vintern är mysig på sitt vis, men inte denna jäkla kyla! Man hinner bara vara ute i typ 5 min så fryser man som en skit! :/ Kan inte rida eller bara vara ute. & åka skoter är bara att glömma. Fast har ju iofs ingen nu, men Tommy är på jakt efter en;P Har ringt på många, men alltid ska det va nått som inte är bra eller blir det nå krångel. Jaja, han hittar nog någon snart då han nöter blocket heeeela kvällarna;) Haha. & jag facebook då;P Så det jämnar väl ut sig;) Haha!

Jobbade igår & idag samt har en dag framför mig imorgon också. Blev så trött efter maten ikväll så det blev en stödvila på soffan. Nu sover visst Tommy också;P Hihi.
Har nyss gjort iordning mat tills imorgon som vi ska äta. Slängde ihop lite renskavsgryta. Mumma!;)

Iaf har det kommit en liten skit till stallet också;P En toksöt shettis som heter Devil. Han var där i somras också. Ska komma ihåg & knäppa kort någon dag då han står bredvid Rattis. Det ser en aningen kul ut:P Haha. En stooor pålle & en liiiten skit;)

Puss häjj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0