Sista dagen på detta år..


Igår var jag ute & red med Ylva:) & hej vad de gick undan:P Haha. Hästarna va pigga & framåt. Men det var hur mysigt som helst:) Sen lagade jag lite hage så inte huliganerna skulle smita så hoppas det håller ett tag nu;P
Senare på kvällen kom Emma hit så vi åkte & handlade mat från Take Off:) Kollade på Bröderna Karlsson & Alvin & gänget 2;) Korkade även upp en vinflaska & myste i soffan:) Tack för sällskapet gumman! ♥

Har nyss ätit lite frukost & fått lite bilder från Tommy som är i fjällen. Jag vill också vara där..
Åker mot Rengsjö snart för ska åka & rida sen blir det jobb. Ikväll åker jag dit mamma & pappa är för att få lite mat & sällskap samt skåla in det nya året:) Tror visst att dom skulle åka till fam. Johanssons. Sen ska man upp & jobba tiiidigt imorgonbitti :/ 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0