Onsdag!

Sitter nu ensam här hemma med katterna:) Tommy packade sig in i bilen för att åka vidare mot Lofsdalen ikväll. Där är vännerna nu & ska fira nyår. En annan jobbar såklart!:/ Samma visa som förra året.. Boooring!

Är ledig imorgon iaf & det känns hur skönt som helst efter lite fullspäckade dagar på jobbet & mkt som händer utöver det vanliga.. + att vi kommer få hur mkt som helst att göra nu & vi skulle byta schema också på Måndag, men det blir framsjutet 1månad iaf. Vilket känns bra.. På det nya schemat var det nerdraget på personal, men nu behövs det mer personal igen. Det går upp & ner hela tiden.. Har varit rätt lugnt ett tag nu för oss, men i veckan kom bomben & idag kom det en till. Mer kunder som behöver en massa hjälp.

Slänger nog mig i soffan resten av kvällen & bara slappar. Känns som om att det skulle behövas:)

Vad ska ni göra på nyår?!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0