Julklappshandling i Söderhamn!

Tog en tur till Söderhamn med Emma idag:) Det blev julklappshandling för fulla muggar & sen åt vi Thaimat:) Gud så gått det är! Är nöjd med dagen. Tack för idag gumman!:)

Nu ikväll har jag varit på årets första julbord på jobbet:) Jätte god mat & sen hade nästan alla vi handlat en julklapp också för en viss summa pengar. Så vi bytte julklappar & hade lite paketöppning också innan vi åkte hemåt!:) En mysig kväll:)

Har nyss gjort mat så Tommy får matlåda tills imorgon.
Men nu blir det sängen iaf.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0