Helgen!

Vilken snöig helg det har varit. Nu räcker det tycker jag!
Har jobbat i helgen samt skött hästarna så man har fått skottat sig fram emellanåt.

Finns inte så mkt att säga om denna helg:P Blev lite ost, kex & vin fre-lör med mamma & pappa. Har ju sovit hemma hos dom då jag tycker det är lämpligare då jag ska ut & in med hästarna & sen jobba:p
Ikväll fick våra snögubbar komma in tidigt. Stått ute i detta snöoväder hela dagen. Hängde istappar från pälsen & dom var hur snöiga som helst.

Jobbar hela dagen imorgon också sen är jag ledig en dag innan jul. Jippi!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0