21:a December!

Fortfarande en massa snö & det ska va skitkallt!: :/ Mysigt med snön men bara till en viss mängd!
Sov till tio idag & det var så skönt;p När vi var klara så åkte vi till Rengsjö med alla julklappar & la dom under mamma & pappas jultall:p Ja dom är udda, dom har haft tall i alla år!;) Haha.
Slog in de sista julklapparna idag också, eller det fattas en & den fixar vi imorgon:)
Tänkte klä granen & så idag med, men det blir nog imorgon då vi inte hunnit fått in den än.

Ikväll ska vi till Tommys föräldrar & äta kalkon:) Tommie & Johanna ska dit också. Så sitter nu klar för att åka, men Tommy är inte hemma än;p & vi skulle komma till 18.00. :p Ingen panik, varför stressa?!.. Dumt säger Tommy & jag är precis tvärtom. Haha;p 

Bara 3 dagar kvar nu.. ♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0