2 dagar kvar..

Snart är det julafton!:) Kan inte fatta, vart tar tiden vägen?!.. Ibland önskar man att man kunde stanna upp & ta en paus mitt i allt. Stoppa tiden! Om varje år ska gå såhär fort kommer inte ja hinna med ;P

Har haft en stressig f.m. Tommy skulle åka vid elva mot Sollefteå, men det sprack ju tidsmässigt. Haha. Inte så ovanligt kanske;P Ja behöver inte ens skriva vad han ska göra där;P Men några som kanske inte vet så har han letat skoter länge nu & så hittade han en där. Han & en granne till hans föräldrar har åkt dit nu.
Men iaf, imorse efter frukosten så började jag laga mat & sen ut & skotta snö med Tommy. Sen dammsög jag & slängde in en maskin tvätt. Fixade in granen & satte upp belysningen. Hem till hans föräldrar & fixa komjölk till mamma:) ANDAS!.. Sen åkte jag vidare till stan & fixa de sista julklapparna. Men nu är vi klar iaf!:)

Har varit hemma ett tag nu & pyntat julgranen som nog är den fulaste vi tagit;P Haha. Letade gran i -17 grader så vi hann inte va så noga;) Men den duger till oss. Huvudsaken att vi har en iaf;) Får se om katterna låter den vara nu bara.. Bill litar jag på, men inte på bus Måns;P Haha!
Ska åka till mamma & pappa innan jag ska iväg & jobba vid fyra.. Jobbar ända till jul nu. :/ Går av fyra på julafton sen gör jag helg:)

Mobilbild..


Mamma & pappas tall;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0