Vänner, barn & hästar

Kvällen är redan här & gud så mörkt det blir redan..
Hösten närmar sig..

Efter morgonbestyren så åkte jag & handlade massa mat på Ica sen hem & gjorde iordning en massa mat :P
Efter lunch åkte jag ner på stan för att möta upp Martina:)
Som vanligt shoppar vi loss lite & unnar oss saker när vi gör stan tillsammans;) Har haft en super mysig dag på stan med dig gumman:) Tack för sällskapet & pratstunden:) ♥
Lite saker som fick följa med mig hem var Schampoo/Balsam, after sun-lotion (tills vi åker utomlands), nya leggings, ett par skor (som jag har letat efter dom), hårspänne, massa kort som jag har frammkallat & sen blev det systemet & en fika:) Bokade även tid till att färga ögonfransarna innan vi åker. :)

Kvällen har jag tillbringat på ridbanan i blåsten. Burr.. Känns att det är höst i luften. Inge vidare sommarvärme direkt. Passade Hanna medans Ylva hoppade på Rattis & Lilians häst Pilgrim;)
Hon är bara för go den ungen!:) 

Imorgon ska jag jobba igen..

Godnatt!

Kommentarer

- Martina

Tack själv hjärtat! Alltid lika kul <3

2010-08-19 ♥ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0