Uppe med tuppen!

Imorse så var jag uppe vid sju! Skulle till tandläkaren kvart över åtta.. Fick komma tillbaka för dom skulle ta bort lite tandsten som jag hade. Peppar, peppar så har jag aldrig haft hål eller nå andra stora bekymmer utan varje gång jag kommit på årskontrollen så har det sett så bra ut. Men inte denna gång då. Men det gick rätt fort & det var en liten obehaglig känsla. Finns det nått jag hatar så är det tandläkare & sjukhus.
Gick sedan och solade i solariumet då jag vill försöka få lite färg tills vi ska iväg;)
Åkte hem & slängde i tvättmaskinen så den fick jobba lite:p
Gjorde mig iordning för att åka ner på stan igen då alla affärer hade öppnat. Lämnade in mamma & pappas data. Äntligen säger jag bara! Kikade även på presenter så jag kom iaf hem med paket till 3 barn;) I helgen blir det lite barnkalas & en massa jobb.

Fortsatte med att laga en massa mat när jag kom hem & tvättade ännu mer.
Slog in alla paket:) Hihi. Så nu är det fixat! 

När man börjar ta det lugnt så känner man att tröttheten kryper inpå en. Men ingen vila här inte. Ska iväg & jobba nu ikväll också.. :/  

Det var min dag det! Ibland önskar man att det fanns mer timmar på en dag så dagarna var längre & ljusare. :)


Kommentarer

- Helen

låter strålande, då ska jag höra av mej nästa gång :) pusskram

2010-08-23 ♥ 18:13:17
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0