Shopping i Söderhamn!

Tjohej vad jag har åkt runt idag & fixat en massa saker!

Började med att jag ringde hovslagaren så imorgon kommer han. Bra bra! 
Fixade även försäkring på Rattis så det blev ett samtal till Agria också. 
Åkte iväg till Granngåden & fixade kraft sen havre hämtade jag hos en i Rengsjö. Åkte ner på banken & fixade så jag betalade hästen till Ylva;) Blir mkt handlande & fixande med allt möjligt såhär på engång nu när man är tillbaka i hästvärlden;)  Hihi.

Åkte hem till Emma sen & vi åkte vidare till Söderhamn & sprang där i en massa affärer & såklart åt vi Thaimat. Så himla gott!:) Mums! Fick med ett par leggings hem, en tunika & en bikini:) Sen lite duschprylar från Dollar;p Tack för idag!

Fortsatte hem till mamma & pappa sen. Egentligen skulle Ylva åka iväg & hoppa ikväll på Rattis, men hon fick förhinder. Så då åkte jag & red. Red ut i skogen & galoppa:) Blev en mysig runda. Hihi. Men ovan är man. Haha. Får väl ont i alla kroppsdelar antar jag;P
Sist men inte minst innan jag kom hem så åkte jag & handlade på Ica & snackade lite med kusin där;)

Men nu snart blir det sängen!
Natti natti!

Kommentarer

- Emmelie

Ojoj stora poppisar gillar vi! Verkligen jätte roligt att du hittat en häst som du trivs med:)

2010-08-31 ♥ 22:51:35
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
- Emma R

Tack själv :) Fan vad du flänger runt :P Haha !

2010-09-01 ♥ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0