Mor & dotter dag!

Idag har jag & mamma varit i Huddik & sprungit på alla gator;)
Dock till min besvikelse så var det väldigt utplockat i klädväg & jag som letade bikini kom hem utan.
Så jag får göra en nödlösning när vi åker iväg. Handlar kanske något där eller så tar jag med mig en svart tub-bh så då slipper jag alla snören iaf & vita streck;P Haha. Men hittade väggord (fånga dagen) som fick följa med hem, bh & lite andra småsaker. Sen åt vi Thai mat. Gudomligt gott!:) Hade iaf en mysig dag med min mor!:)

Nu laddar vi för kräftskivan ikväll hos grannarna i deras sommarstuga:) Tommys familj + en till familj ska också komma:) Skål på Er!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0