Kort om helgen

Dagarna går & det var ett tag sen jag skrev nu.

I helgen har jag jobbat men innan så var jag på ridläger:) Mellan tor-fre!:)
Har haft det super kul & det har varit full fart;P
Torsdag var det ett dressyr pass kan man säga. Det gick väldigt bra. Jag har lånat Ylvas häst Rattis under dessa dagar. & på Fredagen var det bommövningar på fm & på em hoppade vi bana:) Är otroligt nöjd med mina dagar då jag fick otroligt bra hjälp av bästa Ylva som var vår instruktör;) Sen bodde vi hos Kerstin så det var ju nära till ridbanan:) Åt & drack gott:) Så har inget att klaga på, bara sömnen då jag sov med en som snarkade hemskt mkt. Haha;P Men den sömnen får man ta igen en annan gång;)

Idag har jag varit ute i skogen med Rattis:) Hur härligt som helst!:) Sen finns det en hel stubbåker vid stallet att rida på nu också!:) Så där ska vi ut nån dag & galoppera:)
När jag kom tillbaka sa Ylva att dom sett björnar igår alldeles bortanför stallet i skogen där.. HJÄLP!!

Bilder sen ridlägret kommer en annan dag. Nu blir det duschen & sen sängen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0