Hoppar

Jag & Rattis på ridlägret:)
Gillar Dig mer & mer.



Kommentarer

- Helen

tack gumman, jo de tycker jag. synd att du inte varit hemma när jk har hämtat verktyg hos tommy så hade jag och lea kunnat följa med och hälsa på dej :) gud vad underbart med utlandsresa, vilka var ni som åker nu då? puss

2010-08-18 ♥ 12:55:05
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen

Jo absolut :) å vad härligt,. skönt att ni äntligen får lite semester, finns ju inget mer avkopplande än att åka iväg långt bort och kunna njuta av lugnet. skulle också vilja åka med JK och Lea men är ju för tidigt för henne men hoppas vi kan resa nästa år när hon fyllt ett år :) Puss

2010-08-18 ♥ 15:34:32
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0