Galopp på stubbåkern!

Veckorna går fort. Det är redan Torsdag & jag är ledig ända till Måndag nu:) Skööönt!:)

Ikväll var jag till stallet. Att man kan sakna att vara där, det trodde jag då inte. Men har man haft häst i mååånga år så förstår man. Det blir en del av sitt liv liksom:) Någonting saknas om man är därifrån ett tag, tro mig.. Känns som om att nått fattas i ens liv. Även om en annan har funderat fram & tillbaka på att skaffa häst igen. Men tankarna ägnar jag åt framtiden också:) Men om allt går som det ska nu till veckan så blir jag hästägare igen:) Men till ämnet jag höll på med;P Haha. Jag var iaf & red ikväll på stubbåkern & det är ju så himla härligt. Alla årstider gör sitt när man har häst. Våren är mysig då man ser hur det spricker upp överallt när man rider & då är sommaren nääära;P Sommaren är mysig också då man kan rida sent på kvällarna & bara njuta av att det är sommar. Hihi:) Man slipper klä både sig själv & hästen. På hösten är det så himla fint med alla färger & att man kan rida på stubbåkrar;D Det finns inge härligare!:) Sen är det mysigt med vintern också när man rider i massa djupsnö & hör hur hästarna jobbar:) Hihi:) Ja, alla årstider har sina "mys" faktorer:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0