Datorer

Hade en trevlig kväll igår hos Micke & Lotta:) Vi, Tommys familj & en till familj var hemma hos dom & åt kräftor:) Sååå himla gott! Åt & drack gott hela kvällen:) Lilla svärmor var lite dålig idag ;P Haha:) Tack för en kanon mysig kväll!:)

Idag har det inte hännt mycket. Hjälpte Tommy kratta gräset efter att han hade klippt det häromdagen. Sen åkte vi hem till Säll. Mamma hämtade upp mig där & nu sitter jag hemma hos mamma & pappa:)
Hjälper dom med datan. Sparar alla bilder & musik för nu ska deras data in på en lagning! En data ska bara funka för mig, jag hatar en massa krångel & sega datorer!! Tog bara 1 år för mig att komma till skott med detta.. Men det finns en anledning också. Haha. Dom ska tapetsera & måla i hela hallen nere & uppe så därför gör jag detta nu på samma gång;P OM inte dom skulle gjort detta så kanske det har tagit ytterligare ett år?!!.. Haha;) Bättre sent än aldrig!;)

Väntar på att Tommy ska komma nu sen ska vi äta grillat här med dom:) Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0