Bollnäs cruising!

Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller!
Imorgon börjar jag jobba igen efter min semester. Känns som om dessa två veckor har rusat iväg..

I helgen har Amanda varit här. Eller ja, hon åkte hem igår. Så vi har haft mysiga dagar tillsammans:p 
Så på kvällen var vi till Söderala & grattade min kusin som tagit examen:) Där blev det massa god mat med trevligt sällskap:) Tack för det!;)
Vi åkte vidare till Bollnäs sen där det var cruising;) Träffade på en massa folk man kände & det var hur roligt som helst;) Kom hem runt två-tiden på natten efter en underbar kväll:)

Idag har jag städat & tvättat en massa. Sen har vi handlat & packat klart allt tills imorgon då vi åker till RättvikClassic Car Week;) Vi blir där mellan Måndag-Torsdag. :)
Ikväll var vi hem till mamma & pappa på mat.
Tidigare idag så ringde jag på en hästannons också:) Så i slutet av veckan åker jag & mamma mfl. till Gävle & provrider en Tinker :) Känns jätte kul. Så hoppas det kan vara nått nu då. Spännande.

Måns myser hos Amanda:)


Mys:)




Måns passade på att hoppa upp i Amandas dockvagn när inte hon såg;P

 

Kommentarer

- Sandra

En tinker!! Det var verkligen att byta ras det du!! :) Fast dom är fina, men se till att det inte är en Dovre!! :P Haha!! Lycka till!!



Kramen

Sandra

2010-08-01 ♥ 23:06:01
URL: http://sandram.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0