Vårfint


Imorse kommer Tommy & väcker mig vid tio tiden & gud så trött jag var då. Men det var bara att kliva upp & äta frukost sen har det varit full fart.

Åkte & red på fm:) & det gick bra. Red i skogen för nu är nästan all snö bort tinad:) Så myysigt!
Åkte hem & gjorde lite lunch sen började jag & Tommy dona ute på gården i det härliga vädret:)
Började kratta gräsmattan, klippa ner buskar & rensa i rabatter & planterade blommor som vi fick av Carina:)
Så nu är det vårfint här hemma:)

Ikväll kom Emma & Dilba på en snabbvisit:) Visade upp nya åket;P Hehe.
Jag & Tommy åkte & hämtade mat från Take Off sen, jag åt en sallad faktiskt medans Tommy åt pizza;) Men såklart var jag över på hans tallrik & smakade;P Haha!

Nu ligger vi i soffan helt slut båda två. Man blir trött av för mkt friskluft tror jag;P Hehe..

Katterna var såklart med idag när vi var ute:)




Vårfint:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0