Trökväder

Pju, vilken dag. Trodde aldrig att denna dag skulle gå mot sitt slut. Men nu sitter jag här nyduschad & fräsch;P
Sista timmen på jobbet hade vi möte & avtackade en kvinna som går i pension. Hon skulle jobba sin sista dag imorgon. Känns som man har lååångt kvar tills en annan går;P haha.

Åkte till min häst sen & fixade med allt i stallet. Tänkte ut & rida men när jag kom så höll dom på att motionera sig själva:P Det var full fart på alla & dom var helt galen. Haha;) Det blåste & regnade så det blev ingen ridning..
Måste ta tag i ridningen lite mer nu för nästa vecka börjar jag & Rosa träna för Ylva;) Så varje Torsdag ett tag framöver ska vi rida för henne;P Ska bli himla kul!

Trött & grinig åkte jag hem från Rengsjö för att åka & få i mig lite mat så det blev lite bättre. Tur man har sovmorgon imorgon;P Skyller på dålig sömn! Åkte & storhandla ikväll & blev pratandes med kusin Sandra ett tag i kassan;) Dags att ses snart! 

Nu vill jag ha Fredag! ;)




"Det konstiga är att vi slösar så mycket energi på att längta efter det vi saknar i livet. Vore det inte bättre att känna efter hur mycket värdefullt vi redan har & njuta av det?!.. Det som vi så ofta bara glömmer bort"




Österike -09, snart 1 år sedan vi var där.. Saknar!.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0