Tisdag!

Haft fullt upp idag. & jag stressar ju upp mig också.. Icke bra.
Men har hunnut med alla måsten iaf.
Sprang på stan & fixade med lite saker som bla. systemet;P Sen åkte jag till Lina:) Kollade in hennes nya lya. Känns lite konstigt att vara där eftersom det var där man höll till förr när Tommy bodde där:P Hihi. Men hon har fått det så bra där & det kommer bli kanon det där tror jag när Du kommer iordning med allt gumman:) Är ju en mysig liten stuga;)

Annars har jag försökt packat en massa & så inför fjällenresan:) Måste göra det mesta idag eftersom jag jobbar nu dagarna innan vi åker.. men hinner fixa med lite imorgon också innan jag börjar jobba på em. :P
Åkte till min underbara häst också, men idag vilade både hon & jag ifrån ridningen.
Åkte till mamma & pappa istället & tvättade min bil. Så nu skiner den igen;) Nu fattas bara mina nya fälgar som Tommy får sätta på;) Sen så är den tipp topp! Men det får han fixa efter våran lilla semester;P Hehe.

Nu får det bli tv innan sängen kallar:)

Puss&kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0