Partylite

Vilket väder:) Superhärligt. Dock inte så mkt sol, men värmen:)
Var till stallet & tog en runda med min lilla tjockis idag;P Fåglarna kvittrade, dom äckliga flugorna i stallet börjar komma fram & all denna lera som blir.. Har fått lagat hagen IGEN! Alla pinnar tippar nu när kärlen försvinner i backen. Men det är ju ett VÅRtecken;D Så ska inte klaga!;P Hehe.

Nu inväntra jag mamma & Elin som kommer lite tidigare än dom andra:P Ikväll har jag ljusparty så vid halv sju är det lite vänner & bekanta här & vi sniffar på alla ljusdofter & fikar. Mys!:)


Till veckan, alltså Måndag, så börjar jag jobba heltid! Har jobbat 50% i ett par månader nu så nu hoppas jag att jag är lite utvilad & har nya krafter! Tur att det går åt rätt årstid;) Ljusare tider & allt skoj som händer!;P
Men ska inte klaga. Har äntligen ett fast jobb att gå till varje dag & det känns otroligt skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0