Nysnaggad

Fick äntligen en liten sovmorgon imorse då jag har klivit upp tidigt i några dagar nu:) meen, pappa kom förbi & väckte mig:P haha. Men det gjorde inte så mkt, trevligt med främmande;)

Sen började jag damma överallt, diska, tvätta, dammsuga & torka golven. Full fart var det med andra ord:P Men nu har jag städat bort alla dammråttor iaf!
Åkte till stallet sen & red ut på en galopptur med Lilian som kom & gjorde mig sällskap med Pilgrim:) Gick så himla bra för oss båda! :)
Åkte till mamma & pappa en sväng sen. Svinto är sååå fin nu då har han varit till frissören;) Haha.

Hämtade alla ljus ikväll också så nu finns dom att hämta här:) Ni som beställt från partylite.. :P Luktar sååå gott nu då jag ställt fram några:) Hihi.
Åkte & delade ut några, sen hem till svärisarna där det blev kvällsmat;) Det tackar vi för!:P
Sen åkte vi & handlade mat för vi har inte handlat på läänge.. men nu är det fullt i kyl & frys igen!

Hjälpte Tommy nu ikväll med hans CV. Så imorgon ska han äntligen åka & söka jobb! :)
Pju.. Det är inte bara att jobba 100%. Hinner knappt med sig själv ibland.. När ska man få landa?!.. Känns som man behöver åka bort igen för att få vila ;P haha. Tur att jag har lite semester i sommar! :P


Före



Efter




Igår åkte vi & kikade på hus, men bara kolla:P hehe. Fööör mkt pengar, men ett himla fint hus & ett fint läge. Åkte förbi på vägen & snoka, men Tommy var dit häromdagen så han har sett det invändigt också. Sen finns det ett hus bortanför oss också, men jag bygger hellre ut där vi bor nu för trivs så himla bra:) Kan inte bo finare! Så får se hur det kommer bli.. Tommy skulle höra runt lite iaf:) Sen måste vi väl tracka svärfar lite :P


Puss&kram


Kommentarer

- Lina

hihi vad "söt" han blev :p

2010-04-23 ♥ 14:20:12
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Hehe jo det förstår jag. Noope, jag jobbar jag med. :) Puss

2010-04-24 ♥ 10:48:34
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0