Nedräkning!

Strålande sol även idag. Underbart!:) Man blir så glad av detta väder!;) Det tar rejält på snön vilket är bra. Men en annan som ska till mer snö imorgon:P Haha. Då åker vi till Björnrike! ;D Längtar!
Härligt att komma bort, bara njuta av ledigheten & umgås med familjen:) Åka skoter, sola, äta & dricka gott. Går nog ingen nöd på oss;)

Tommy jobbar idag så jag vaknar av hans klocka varje morgon & har svårt att somna om. Idag gav jag upp & klev upp vid nio. Började tävtta (igen) & diska. Sen har jag packat ännu mer idag, men nu måste vi ta det allra sista imorgon innan vi åker. Sen önskade jag Max mat innan vi åker så får se hur det blir med det eftersom vi ska försöka komma iväg så fort som möjligt;P Jag jobbar ju till kvart över fyra först. Så det blir gasen i botten på hemvägen;) Haha!


Lofsdalen med familjen -07.


Kommer uppdatera när vi är borta för datan ska jag ha med mig, så är det bara;P haha!
Så detta är troligtvis mitt sista inlägg som jag kommer hinna skriva innan vi åker. Jobbar nämligen ikväll & då är det bums i säng som gäller när jag kommer hem känns det som :P Sen jobba hela dagen imorgon, men sen så är vi påväg!;) Nedräkning! :P

Puss&kram!

Kommentarer

- Helen -gravid v.25

Hoppas ni får de underbart, vilka är ni som åker? Pussar

2010-04-14 ♥ 12:13:23
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen -gravid v.25

haha, jo jag och jk väntar på beskedet från dej och tommy snart ;P Okej, hoppas ni får de underbart däruppe och mycket sol :) Pusskram <3

2010-04-15 ♥ 09:06:32
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0