Mys ute på isen!

Snart är denna helg över också, har jobbat & skött stallet. Så nu är man en aning trötter..
Red en sväng imorse & det gick så bra:) Kanonvöder ute & alldeles tyst & lugnt ute i skogen. Bara nå söta fåglar som sjöng en vårtruddelutt;)
Åkte hem till Bollnäs & packade väskan & åkte skoter ner till sjön:) Mys! Mamma, pappa & Johanna kom också. Så har varit ute hela dagen i solen. Så härligt!;) Har sett fjärilar också;P Nu närmar sig våren & även sommarbilar som har tinat fram;) Najs!;)

Jobbar nu ikväll & hela dagen imorgon.. Sen så är jag äntligen ledig:P


På Torsdag åker vi till fjällen!;) Wiihooo!;)
Ska bli så underbart skönt att släppa allt här hemma & få komma iväg! Det behövs!

Nu ska jag fixa det sista & sen åka mot jobbet. Jobbar mellan 16.00-21.15..
Puss&kram!

Kommentarer

- Sandra

Har du oxå sånna roliga jobbdagar...Jag jobbar Torsdag till Tisdag, sen ledig en dag sedan jobba heeela helgen igen..Isch, isch!! Men ni börjar väl tina fram nu oxå?? Vi har +13 här nu!! :)

2010-04-11 ♥ 16:55:41
URL: http://sandram.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0