Massa matlagning

Har stått vid spisen hela fm känns det som.
Har gjort kebabgryta & ris, potatisgratäng & stekt schnitzel:)
Mellan varven så har jag sprungit till tvättstugan.

Hämtade även min bil från Norell idag då den har varit in & dom har gjort någonting:P Haha. Tommy som har koll på den biten;P
Sen hjälpte Carina oss att deklarera så nu är det även inskickat & klart. & Tommy åkte & sökte lite jobb:P Det tar sig!;) Haha.

Ska iväg & jobba ikväll.. Ingen vidare lust alls. Jobbar jämnt känns det som:P
Ska börja på ett nytt schema i början på Maj, men inget som är klart än. Sen vill jag vara med på ett ridläger i aug. men eftersom inget är klart över schemat så kan man inte planera ett skit!. Det ska isf börja om 2 veckor.. Får se till veckan om dom vet nå mer då. Så frustrerande att inte veta & kunna planera nå.
Sen får vi se om ja är tvungen att flytta fram min semester också.. Men det är saker som jag tar tag i till veckan med chefen.

Sen önskar jag Johanna en trevlig resa till Grekland:) Hon åker imorgonbitti så hoppas dom kommer iväg efter all denna katastrof som varit! Ha det så bra nu vännen!:)





Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

haha nä de känns att jobba 100%. fast jag vet ju inte så mycket annat då jag började jobba 100% ett halvår efter studenten. :) När jag kommer tillbaka till arbetslivet blir de då 75% för mig. Kraam

2010-04-23 ♥ 15:15:21
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen -BF 30 juli

de kommer nog bli bättre när du kommit in i rutinerna. pusskraam

2010-04-23 ♥ 16:06:37
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen -BF 30 juli

Tycker säll ska bli hemmafru på heltid :P

2010-04-23 ♥ 16:06:54
URL: http://helenm.blogg.se/
- Madelene

Tusen tack!! :D

Kramar

2010-04-24 ♥ 12:32:21
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0