Långfredag

Får se hur lång denna dag kan bli då. Känns som om att den kan bli ett par timmar då jag va upp tidigt imorse för jag jobbade. Men jobba bara till elva:P Gäller att passa på att njuta nu för snart är dom tiderna förbi..

Åkte & red sen & det gick bra. :) Sen blev det lastträning med Ylva. Höll säker på i 1 timme.. Rosa har inte åkt transport sen i höstas & sist vi skulle iväg då så krånglade hon & ville absolut inte stanna kvar i transporten utan slängde sig ut. Sen har det inte blivit nå mer träning i vinter.. :/
Så idag höll vi på länge innan hon ens ville gå in i transporten. Gäller att ha TÅLAMOD! (vilket inte jag har)
Vi lyckades stänga bommen bakom henne & sen var vi nöjda. Vi ska träna imorgon också. Hoppas att det ska gå bättre då. Men hon gjorde framsteg idag:) & jag! :p För vill så gära åka på Ylvas träning på Måndag, men vi får som sagt se hur det här kommer sluta..

Nu ska jag börja göra mig klar för att vi ska till mamma & pappa ikväll:) Där får vi påskmat & massa annat göttigt!;) Vinflaskan tar jag givetvis med mig!;) Black Tower är grejjer det!:)

Ha en riktigt bra kväll!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0