Hemma igen!

Ja nu är vi på hemmaplan igen efter en liten semestertripp i fjällen:) Det var verkligen toppen att få komma iväg en sväng:) Jätteskönt har det varit även fast vädret inte har varit så bra. Men man kan åka skoter ändå;) Haha.

Idag har vi inte gjort så mkt mer än att städa ur stugan & vi åkte & hälsade på mammas halvkusin Kristina som kom upp igår till en stuga i närheten med sin familj:) Blev bjuden på lite fika där & så. Var flera år sen jag träffade dom sist.
Resan hem gick bra, kom hem runt halv fem. Jag somnade så resan gick fort iaf;P
Nu snart ska vi till mamma & pappa för att äta pizza som dom har gjort & lämna tillbaka släpet.

Fjällstopp från deras stuga


Det rann rent källvatten alldeles vid vägkanten


Ingmar, Pappa & Mamma


Tommy med deras vallhund


Anders med deras andra vallhund


Anders & deras dotter Ifra


Ifra




Tvättmaskinen är iaf i full gång. Haha;P Imorgon ska man jobba också, hela dagen.. Sen till stallet & pussa på världens goaste mule;)

Puss&kram

Kommentarer

- Malin

Hej, var det ikväll eller imorgon Ylva skulle komma hem? Kommer inte ihåg vad vi sa om jag skulle rida imorgon eller inte? :) Har för mig att jag skulle det, isf kanske vi kan ta en tur tillsammans om du ska ut nå?

2010-04-18 ♥ 19:33:39
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0