En tur på fjället

Idag vaknade vi alla tidigt & gjorde oss iordning för att åka upp på fjället.
Vi fick åka bil en bit innan det kom snö då det är dåligt med snö här där vi bor. Så vi åkte till Vemdalen:)
Där fanns det snööö:P
Åkte upp en bit på fjället & skottade oss en snögrotta där vi tänkte sola, men solen var knappt framme. & när den väl kom fram så gick den i moln direkt.. Det blåste rätt mkt, men vi grillade korv & myste på ändå;)
Härdade ut i några timmar & nu är vi i stugan igen:P
Satte mig i solen vid stugan & tog en cider när vi kom hem, men nu är det knappt ngn sol. Mest blåsigt.

Nu ska vi snart äta, renskavsgryta & mos:) Mums! Sen blir det såklart cider till det också;P

Här kommer lite bilder på dagens händelser:)

Bror:)


Bror körde fast ett antal gånger. Haha. Dålig skoter anser jag;P


<3


Mys i solen


:)


Otur med vädret, massa moln


Vårat åk;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0