Årets första bett!

När man för en gångs skull får sova så vaknar man 06.30 & är hur piggelin som helst, men som tur var så somnade jag om & sov till halv tio:)
Åkte till stallet då & sen hjälpte jag pappa med att skicka in deklarationen åt dom. Så nu är det fixat!

Åkte ner på stan senare & träffade Martina för en runda på stan & jag gjorde några fynd;)
Köpte mig en ny väska & det var inte igår:P Haha. Vet inte när jag köpte en väska sist. Många, många år sen iaf. Sen blev det nya jobbarskor, armklocka, lite presenter & när vi var nöjda så tog vi en fika:) Satt & pratade bort en timme;) & innan jag åkte hem så smet jag in på Resia & samlade på mig en massa resekataloger;) En trevlig dag på stan blev det iaf med bästa Martina:)
På em följde jag med mamma ner till Kilafors för hon skulle besöka mormor & Sven. Så vi blev där ett tag & gjorde dom sällskap.

Ikväll var vi & besökte Helen & Jk:) Kikade hur det gick med deras renovering & så:) Fick även känna en bäbisspark:) Så himla mysigt!;)

Tro på fan att en mygga lyckades bita mig igår när vi var ute hela dagen. Årets första myggbett!

Nu blir det hopp i säng, jobbar hela dagen imorgon!
Godnatt!

Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

haha stackare som redan fick myggbett. Börjar klia på mig av bara tanken. tack för besöket, sen får ni komma och sniffa bebis, men hoppas då ni hinner komma förbi en till gång innan förlossningen :) kraam

2010-04-28 ♥ 14:23:07
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0