TORSDAG

Jaaa, & nu är jag ledig!:D Skööönt!
Jobbade till fyra idag & det gick bra. Sen åkte jag till sallet & red på stubbåkern:) Myyys! Men idag var hon riktigt vrång & bråkig. Knaaaas bruuud!;P haha! Men jag gav mig inte, jag vann tillslut;P Envisa hästj*kel!

Nu sitter jag & väntar på att mina pajbottnar ska svalna så jag kan göra dom klara tills imorgon:) Ska ha ljusparty så måste bjuda på något gott;P Blev en aaaaning stressig kväll, men det får man väl ta igen i helgen. Vila upp sig lite:) hehe. Men då brukar man vilja fixa med allt man inte hinner med när man jobbar :P Svårt det där! ;)
& imorgon ser det fullspäckat ut också. Får se hur mkt man hinner..  Eftersom vi inte hann göra mat heller så blev det Max!;) Uuuupps! :p




Kommentarer

- Lina

Vare tävlingar på ridhia i helgen då? Vad för tävlingar?

2009-09-25 ♥ 07:36:41
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0