TILLBAKA PÅ HÄSTRYGGEN!

Både igår & idag var jag ute & red:) Efter 2 månaders vila. Så himla mysigt nu när hösten börjar komma smygandes. Alla fina färger ute i naturen:) Myyys!
Lina kom på besök igår kväll. Den fröken lånade datan då deras är trasig.. Jaja;)  Sen kikad vi på Idol & tog en fika:)

Idag har det hänt saker hela tiden tycker jag. Började med att jag & Tommy var ner på stan & fixade lite saker som vi behövde inför bröllopet imorgon :) Sen fyller svärmor år idag med, grattis till henne!:) Så vi fixade med present osv. När vi kom hem åkte jag till Rengsjö för att rida som sagt;)
Och efter det tog jag reda på lingon som min kära pappa hade plockat åt oss igår. Så dom har jag rensat nu ikväll. Det var 15 L (7-8kg) så det blev en heeel del! Så en vuxenpoäng där då!;) haha! :P
Nu ikväll ska vi iväg på kalas till svärmor då:) Äta lite tårta. Mums!

Just ja, hämtade ut mitt paket från Gina tricot idag med:D Men så klart måste jag skicka tillbaka en tröja. Såg ut som om att jag hade en skatetröja på mig. Haha;P Får se om jag tar en mindre storlek eller om jag skiter i det:P



Bild från möhippan.

 


Kommentarer

- Lina

Tjohooo! Nu har jag dator en sväng!! :) Underbart! :p hihi!

2009-09-12 ♥ 22:25:16
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0