PARTYLITE

Igår kväll hade jag en värdinna här som visade & demostrerade om partylite:) (ljusparty) Det var så mysigt med alla ljuslyktor, ljus & allt folk som var här;) Tack för att ni kom!:) Handlade en del ljus & en liten kattunge som man kan ha ljus i:P Sen eftersom jag var värdinna fick jag ihop en stor summa med pengar så då fick jag välja precis vad jag ville ha för pengarna:) Så då tog jag en stor ljuslykta som man kan ha upphängd eller ha på ett bord samt tre fat som var som höstlöv:) Leveransen kommer om 2-3 veckor!:) Jag vill ha sakerna nu, nu, nu!!;) haha! Rätt period att ha ljusparty nu när mörkret & kylan kommer. Så mysigt att tända massa ljus:D En riktig mysfaktor ;)

Den lilla katten som jag köpte;)
 

Massa olika ljus;)


:)


Fina lyktor:)



//A.


Kommentarer

- M a d d e l u t t e n

Kommenterar låååångt ner i hopp om att ingen ska se! =)

Användarnamn: Madde

Lösenord: 2010

Kram

2009-10-09 ♥ 19:01:01
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0