NY VECKA..

.. Nya möjligheter. Ja då var det Måndag igen & jag ska jobba, börjar ett idag.. Tråktur. Hela dagen är förstörd! Ska iaf åka till stallet innan jag börjar.
Hade besök av Lina på fm också:) Trevligt, trevligt. Dock blev det ett snabb besök då jag måste iväg..
Sen är hon en ängel:) Nu fixade hon det där jag skrev om i förra inlägget, om att bilderna vände & roterade på sig som dom ville. Haha. Så nu är det fixat!:) & gud så glad jag blev;P Tack gums:)

Gårdagens båttur:)



Måste kila nu!
/A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0