KOMPISDAG

Kanon dag med mina brudar, fast vid olika tillfällen;)

Först var jag på stan med Martina:) Vi hann uträtta mycket på kort tid;P Stress, stress! Haha;) Det finns alltid med när jag finns i närheten tror jag. Det är liksom jag, stress-Anna. Haha;) Var på Albert & Herbert, stan & tog en fika samt kika in nån affär. Sen vidare till Dollar där det blev en heel del shopping för min del. Nu ska hösten in i huset. Hihi:) Ska nämligen ha lila i vardagsrummet så det blir ett projekt inför morgondagen;) Då ska det bytas gardiner, dukar, kuddar & städas! Sen kikade vi in på Jysk. Så jag kom hem med rätt många kassar & i nån påse klirrade det i med;P Systemet så klart;) Handlat för festen i helgen! :) & ja, där var den shoppingrundan slut.

Hann hem, sen kom Emma innanför dörren:) Vi skickade T att köpa kebab & sen bänkade vi oss framför tv:n för att se på Idol så klart!:) Sen blev det någon film, men den hängde vi inte alls med på. Pratade en massa, om allt möjligt! :)
Så min dag har varit helt underbar!<3 Tack bruds!
Om man inte tänker på dom stressiga stunderna givetvis! :P



Old picture


Kommentarer

- Martina

tack själv honey! =)

2009-09-16 ♥ 15:53:49
URL: http://martayna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0