JAG LEVER..

Haha, känns som om att jag inte har hunnit med att blogga nu. Varken bdb eller bloggen har hunnits med, har haft fullt upp sen i helgen;P I Lördags var det fest hos Lina & jag hade sjukt kul. Blev tranan för mig, Helen & Lina framåt tolv tiden :) Vi shakade loss ordentligt;) Helen & jag var till och med upp på lådorna & sjuka oss;P haha. Men det bjuder vi på, iaf jag;P haha! Taaaack för den kvällen boy's and girl's!;)

I Söndags va vi lite småseg. Framåt em åkte vi till stallet & ja fota hästarna lite :P Sen på kvällen åkte vi till Leksand, nästan ända dit iaf;P Vi var & köpte en bil till mig!:D Äntligen hittade vi en! Det är en kombi!;) En Audi 100 2,3 :) Hihi;) Så nu äger man en Åååådi;P Hihi.

Jobb igår & idag. Nu ikväll ska vi till fam. Nilsson:) Ska gratta Teresia som fyller år idag!:) GRATTIS till henne!;)

My & hennes föl:)


Sötnos


Mina älsklingar<3



Bilder sen helgen kommer i ett annat inlägg :) Hinner inte nu för ska åka till Teresia, Pär & Amanda nu!;)
Hörs!


Kommentarer

- Lina

Tjoo! Ska vi ta och börja med din design nu? :p

2009-09-23 ♥ 09:20:34
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Lina

Är du ledig idag? :) Pusss

2009-09-23 ♥ 10:47:07
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0