HÖST STÄDNING

Började min dag med att åka till stallet för jag tänkte rida, men så blev det inte då det regnade. Tog en tripp till A&H samt Karlssons för att leta lila dukar. Eftersom jag ska ha lila i vardagsrummet nu till hösten;P Hihi. Fann väl några men det fattas fortfarande någon duk.

Kom hem & vände upp & ner på hela huset tror jag. Haha. Tur inte T va hemma:P Haha.  Började städa, riva ner gardiner, dammsuga & putsa fönster. Började fan överallt. ;P Sen kom snälla mamma & sydde upp några gardiner åt mig. Sen bjöd jag henne på mat & då kom även T hem. Lagade iordning renskavsgryta. Så himla gott!:)
Så nu är hela huset nystädat!:) Nya gardiner, dukar & mattor:) Bilder kommer :P

Ikväll kom Lina förbi så jag bjöd på paj & popcorn till Idol;) hihi! Myyyys!
Tack gumman för ikväll!;) Ses i helgen!;) RÖÖÖÖJ blir det då! :D Haha.

Godnatt, imorgon blir det jobb..



Kommentarer

- Lina

Tjena pullan! ;) Nu sitter jag bänkad framför tvn ;) hehe.. Tur att du påminner mig ;)

2009-09-18 ♥ 20:02:12
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Anonym

Vad duktig du är! :) Jag hittade en jätte snygg lila löpare på A&H förut. De finns säkert kvar. Kostade kanske 89kr eller nå.

2009-09-21 ♥ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0