GOOODMORGON

Inte alla gånger man hinner slänga in ett inlägg såhär på fm;P haha. Fast vet inte om jag har tid nu heller, men tog mig lite tid;) Har ätit frukost & betalat lite räkningar. Lönen försvinner fort :/ Måste försöka spara en del nu då jag har fått frågan om att följa med till ULLARED;) Har bussplats & allt, men tvekar hit & dit. ;P Man vill känna att man har pengar att spendera om man åker ända dit iaf!:P Då ska man inte snåla;) Haha! Resan är i November & om tiden går såhär fort så är vi snart där.

Vad står på listan nu då?!:P Jo, stan, stallet, städa av golven- tvätta, fixa med bilen. & det tillkommer saker heeela tiden :P Haha!
Ikväll kommer det massa gäster ;) hihi
. Har ljusparty & här är mina goooda pajjer som jag slet med igår kväll. Seeeent! ;)




MUMS!! ;)


Kommentarer

- Lina

Tjoo! Vad är det för folk som kommer ikväll då? :)

2009-09-25 ♥ 12:38:29
URL: http://linalinus.blogg.se/
- Anonym

Oj vad gott det såg ut! Lust att lägga ut receptet? Vad serverar du till? Kram.

2009-09-25 ♥ 13:50:43
- Sv till anonym

Hej! Givetvis kan jag lägga ut receptet:) Man kan äta den som den är. Men jag hade lite marsansås till, eller glass kanske är gott. Har inte provat :P

2009-09-26 ♥ 10:52:16
- Emma

Pajen var skit god :)

2009-09-27 ♥ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0