GLADA HUDDIK

Var till veterinären med Rosa idag. Men först jobbade jag till ett. Stressade hem & till stallet med mamma & Tommy. Han fick köra transporten;P Hihi. Fick göra lite böjprover samt longera henne & sedan gjorde dom ett ultraljud på henne. Näe, hon är inte med föl;P Haha! Man vill inte ha en till galning;) Haha! Dom gjorde det på frambenet. När vi longerade henne såg man att hon var lite, lite halt. & det visade sig på ultraljudet också. Men nu får jag ääääntligen hoppa upp på henne & börja på lite smått att rida!;) Ska skritta i ett par veckor nu & sen sätta igång i trav. Så det kommer väl ta sin tid också då, men huvudsaken är att det går åt rätt håll med allt!:)

Ja det var allt om hästen, annars då?!;) haha. Vi åt middag i Rengsjö iaf sen åkte vi hem för att kolla på Idol:D & fasiken vad kul det är att se alla pinsamma, dåliga, knäppa, duktiga & modiga personer som vågar ställa upp;P Haha:) Så jag kommer iaf följa det, någon mer som tänker kika?! :)
Imorgon är det jobb igen, heeela dagen! Suck.. Men sen är jag ledig iaf;) & på Fredag blir det bröllop!:) Då gifter sig Helen & Johan (jk) :)




Natti natti!


Kommentarer

- Helen

haha, jo det närmar sig och jag MÅSTE hinna bli frisk!!! PUss

2009-09-09 ♥ 12:44:15
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0