EN KVÄLL..

I garaget med Tommy :P Haha. Inte ofta man tillbringar sina kvällar där direkt. Missförstå mig inte nu ;P haha. Vi har donat med min bil. Har jävlas med att tona den. & tillslut gick det vägen. Tommys humör svängde lite upp & ner där ett tag så det var bäst att passa sig;P haha. Men nu har vi bara två rutor kvar, men dom tar vi imorgon kanske eller en annan dag för nu orkade vi inge mer! Men det kommer bli snyggt!;)

Imorgon ska jag vara & jobba på hopptävling i Rengsjö så ingen sovmorgon där inte..
& på em/kvällen ska vi fira bror som fyller år på Måndag, men eftersom han går i skolan i Ljusdal så tar vi det imorgon när han är hemma:)

Mitt nya åk :P


Älskling strävar med toningen :)


Pimpen :)


Heeeetnos!


Bara Mercedes som gäller här verkar det som;) haha. Hos svärföräldrarna :P



Det var vad min Lördag kväll hade att bjuda på det! ;)
Vad gör ni en kväll som denna?!;)

/A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0