DUNTÄCKE

Jääääsp!:P Hade egentligen sovmorgon idag, men ska snart iväg för att kolla ryggen hos en massör/kotknackare. Så det var bara att kliva upp.. Har så himla ont & har nog haft det i en vecka.. Så skönt att få komma iväg & rätta till om något ligger fel.

Burr, vilka kallar dagar det är nu. & blåsiga! Sen blir det inte bättre när våran värmepump krånglar! Imorse var det inte alls nå varmt så då åkte sommartäcket ut & jag bäddade nytt med duntäcke:D Myyys! Så ikväll somnar man nog gott:) Hihi.

Ska iväg & jobba till ett så det blir inte mkt gjort idag. Tvättar lite nu, sen ska jag fixa lite käk. Blir lunch med Tommy iaf :) Om han nu kan slita sig från garaget/förrådet där han & två grabbar från byggprogramet håller på & snickrar :P 

Kram!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0