VÅRAN DAG <3

Idag är det min & Tommys dag :) Det är våran 2- års dag!!;) ♥


Bild från våran 1 årsdag. Förra året..


Vaknade av att älskling kom hem med röda rosor åt mig idag :) Himla gulligt! :) Tack!;P Sen gjorde jag mig iordning så var jag ner på stan med Martina;) Handlade lite & tog en fika. Tack hjärtat!:) Älskar våra pratstunder. Dom behövs!:) Därefter åkte jag & Tommy till Rengsjö med lite hö till hästarna & jag red samt tog in dom små djuren;P Så ikväll tänkte vi ut & äta, men vi insåg att det skulle blir så sent innan vi blev klar så nu väntas mat från Esras istället. Fläsk filé oskar ;) Mumma! :) Sen blir det film & myyys!:) ♥

Utsikt från våran altan :)





Kommentarer

- helen

Grattis på tvåårsdagen till er :) Puss

2009-10-21 ♥ 16:03:20
URL: http://helenm.blogg.se/
- Malin Bodell

Grattis till 2 årsdagen! :) Och gud vilken fin utsikt ni har från altan. Lyx! ;) Hoppas allt är bra med dig. Puss&Kram

2009-10-23 ♥ 18:22:39
URL: http://malinbodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0