UPPE TIDIGT

Ingen sovmorgon när man är barnvakt! ;P Haha! Man känner sig en aning trött & seg vid den här tiden nu. Man är inte van att någon vill upp & ha välling :P Sen att dom små inte kan sova. Sen gör inte vädret det bättre heller :/ Uscha, så tråkigt. Regn & rusk. Så jag tog tag i att städa lite:) Amanda låg snällt i soffan & kollade på Emil:) Vi ska köra hem henne nu nå tag efter vi har ätit lunch. Då åker jag till stalle & donar lite där. Får se om ja rider något idag. Inge kul väder samt att jag har träningsvärk sen jag har ridit för Ylva ;P & igår tränade jag på samma övningar själv. & shiiiit, mina ben värker idag;P haha. Börjar känna mig förkyld nu också. Är väl typiskt! På Tisdag ska jag vaccinera mig för svininfluensan iaf.

Ikväll ska jag ha Mary kay party!;) Så då kommer det lite underbaringar hit på visningen & fikar lite sen!;)




 

Amanda & Bill;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0