STOCKHOLMS RESAN

Nu kommer ett litet inlägg sen vi var i sthlm i helgen:)

Fredag:
Vi kom iväg på kvällen & var på plats vid 21- tiden :) Så då bänkade vi oss framför Idol;) Hihi. Så vi missade inte så mkt av det. Jag, Tommy & Johanna trängdes i ett sovrum:) Stackars Johanna fick trycka ihop sig i en soffa & jag & Tommy låg på en stor luftmadrass;)

Lördag: Shoppingdagen!;) Jag & Johanna drog ner på stan medans de andra åkte iväg & hämtade en bil som vi skulle dra hem åt någon. Shoppade en hel del iaf;P Så är nöjd med mina inköp! Vi åt lunch & fikade på stan. Hann springa där vid NK & plattan. :) Tack snälla svärfar för pengarna jag fick att shoppa för!:) 
På kvällen var vi bjudna på 60- års fest! :) God mat, trevligt folk & allt var så klart gratis då vi blev bjuden ;) Så det var bara att fylla på glasen när det var slut!;) haha! Rika stockholmare!;P haha!

Söndag: Sov till typ elva- tiden :) Packade ihop & åkte och tog en lunch med Sofie. Pizza blev det ;) Så nu har jag & Johanna bestämmt att vi ska ta en tripp ner till henne för att gå & shoppa samt att se hur utelivet är där i sthlm;) Stannade på lite fika efter hemvägen hos olika familjer också så vi kom nog hem vid halv elva på kvällen.

Mina inköp:) + att jag köpte en jacka.



 

Sofie & Andres


Micke som fyllde år :)


Johanna:)


Den goda maten :)


Efterrätten:)


Har fler bilder som kommer visas på min bdb.


Kommentarer

- Sandra

Åh,ni ser ut att ha haft en riktigt skön helg! Det är skönt att få komma bort en sväng och titta på ngt annat än hemmets fyra väggar! Hoppas allt är bra! Kram kram!!

2009-10-15 ♥ 13:42:29
URL: http://litensandra.blogg.se/
- Lina

Myyys!

2009-10-15 ♥ 20:14:21
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0